problem z dostawcą prądu
Pytanie z dnia 08 sierpnia 2019
Dzień dobry .Jakiś czas temu zmieniłam dostawce prądu na poczatku było dobrze .Od jakiegoś czasu nie mam rachunku za prąd dzwoniłam tam powiedzieli mi że umowa moja nie weszła w życie i że mam dużo nadpłaty ale to jak dzwoniłam to już znowu długi czas do tego zgubiłam tą umowe i mam nie wszystkie faktury oni mi przysłali kilka korygyjących ale nadal z nikąd nie mam rachunków co mam robić to już około 3 miesiące jak dzwoniłam a ogólnie to koło rok u nie mam rachunku żadnego nieraz były faktury nawet po 5 miesiącach ale oni mi powiedzieli że juz teraz to nie ich sprawa
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.