Problem z firma transportową.

Pytanie z dnia 22 października 2019

W czerwcu zamawiałam paczkę przez firmę transportową znalezioną w internecie. Nadawcą była moja mama( z Polski), a odebrać miałam ją (w Londynie). Umowa przez telefon z Panem, z którym rozmawiałam była taka, że transport trwa około tygodnia i zapłacę przy odbiorze. Po drodze firma zgubiła gdzieś moją paczkę w efekcie czego przyszła po dwóch tygodniach (po drodzę było jeszcze kilka dziwnych sytuacji ). W każdym razie wczoraj moja mama za potwierdzeniem odbioru odebrała list, gdzie firma domaga się przelewu za zamówienie(mimo że zapłacilam je gotówka, a dokument, który wtedy dostałam jest w załączniku). Firma dała czas trzech dni na dokonanie przelewu. W przeciwnym razie straszą konsekwencjami prawnymi. Wysłany został im dokument odbioru( z załącznika), na co przyszła odpowiedź, że to nie jest żadne potwierdzenie. Co powinnam zrobić w takiej sytuacji? Nie chce płacić drugi raz za to samo zamówienie.

Dzień dobry, do pytania nie załączono żadnego dokumentu. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 października 2019 12:38 Zmodyfikowano dnia: 23 października 2019 12:38 Obejrzało: 254 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.