Problem z firma transportową.
Pytanie z dnia 22 października 2019
W czerwcu zamawiałam paczkę przez firmę transportową znalezioną w internecie. Nadawcą była moja mama( z Polski), a odebrać miałam ją (w Londynie). Umowa przez telefon z Panem, z którym rozmawiałam była taka, że transport trwa około tygodnia i zapłacę przy odbiorze. Po drodze firma zgubiła gdzieś moją paczkę w efekcie czego przyszła po dwóch tygodniach (po drodzę było jeszcze kilka dziwnych sytuacji ). W każdym razie wczoraj moja mama za potwierdzeniem odbioru odebrała list, gdzie firma domaga się przelewu za zamówienie(mimo że zapłacilam je gotówka, a dokument, który wtedy dostałam jest w załączniku). Firma dała czas trzech dni na dokonanie przelewu. W przeciwnym razie straszą konsekwencjami prawnymi. Wysłany został im dokument odbioru( z załącznika), na co przyszła odpowiedź, że to nie jest żadne potwierdzenie. Co powinnam zrobić w takiej sytuacji? Nie chce płacić drugi raz za to samo zamówienie.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, do pytania nie załączono żadnego dokumentu. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.