Problem z klientem
Pytanie z dnia 20 sierpnia 2019
Prowadzę działalność gospodarcza w ramach której sprzedaje włoskie produkty wyposażenie łazienek na terenie polski. Jeden z moich kontrahentów sprzedał towar klientowi który wywiózł go za granice. Produkt stracił swój kolor. Klient wystąpił z tytułu rekojmi o zwort 50% do mojego kontrahenta. O co może wystąpić kontrahent w stosunku do mnie jako firmy skoro nie byłem świadomy o wywiezieniu rzeczy za granice?
Seweryn Stępień Radca prawny (Od 2013)
Seweryn Stępień Kancelaria Radcy Prawnego
Kiwerska 2, 01-682 Warszawa
a jaki wpływ na jakość towaru ma jego wywiezienie za granicę?
Podziękowałeś prawnikowi
Piotr Stosio Radca prawny (Od 2018)
Kancelaria Radcy Prawnego Piotr Stosio
Aleja Prymasa Tysiąclecia 145/149 lok. 95, 01-424 Warszawa
Wiele zależy od treści umowy, którą zawarł Pan z kontrahentem. Jeżeli możliwe jest jej przesłanie, proszę o kontakt. Pozdrawiam, Piotr Stosio. biuro@ssk-legal.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.