Problem z klientem

Pytanie z dnia 20 sierpnia 2019

Prowadzę działalność gospodarcza w ramach której sprzedaje włoskie produkty wyposażenie łazienek na terenie polski. Jeden z moich kontrahentów sprzedał towar klientowi który wywiózł go za granice. Produkt stracił swój kolor. Klient wystąpił z tytułu rekojmi o zwort 50% do mojego kontrahenta. O co może wystąpić kontrahent w stosunku do mnie jako firmy skoro nie byłem świadomy o wywiezieniu rzeczy za granice?

a jaki wpływ na jakość towaru ma jego wywiezienie za granicę?

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 sierpnia 2019 13:05 Zmodyfikowano dnia: 20 sierpnia 2019 13:05 Obejrzało: 277 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Wiele zależy od treści umowy, którą zawarł Pan z kontrahentem. Jeżeli możliwe jest jej przesłanie, proszę o kontakt. Pozdrawiam, Piotr Stosio. biuro@ssk-legal.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 20 sierpnia 2019 19:51 Zmodyfikowano dnia: 20 sierpnia 2019 19:51 Obejrzało: 273 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.