Problem z klientem

Pytanie z dnia 20 sierpnia 2019

Prowadzę działalność gospodarcza w ramach której sprzedaje włoskie produkty wyposażenie łazienek na terenie polski. Jeden z moich kontrahentów sprzedał towar klientowi który wywiózł go za granice. Produkt stracił swój kolor. Klient wystąpił z tytułu rekojmi o zwort 50% do mojego kontrahenta. O co może wystąpić kontrahent w stosunku do mnie jako firmy skoro nie byłem świadomy o wywiezieniu rzeczy za granice?

a jaki wpływ na jakość towaru ma jego wywiezienie za granicę?

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 sierpnia 2019 13:05 Zmodyfikowano dnia: 20 sierpnia 2019 13:05 Obejrzało: 302 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Wiele zależy od treści umowy, którą zawarł Pan z kontrahentem. Jeżeli możliwe jest jej przesłanie, proszę o kontakt. Pozdrawiam, Piotr Stosio. biuro@ssk-legal.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 20 sierpnia 2019 19:51 Zmodyfikowano dnia: 20 sierpnia 2019 19:51 Obejrzało: 298 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem