Problem z odzyskaniem pieniędzy od firmy bez siedziby w Polsce.

Pytanie z dnia 30 września 2020

Problem z odzyskaniem pieniędzy od firmy bez siedziby w Polsce.

Mam problem ze zwrotem pieniędzy od firmy, w której zamówiłam sukienkę, ale ją zwróciłam i dotąd nie odebrałam od nich pieniędzy. Zamówienie było złożone 29.05 2020 r. a zwrot kilka dni później. Od tego czasu otrzymuję tylko informacje na moje ponaglenia od firmy, że już wysłali mi pieniądze i muszę pytać swój bank co z pieniędzmi. To jest zwyczajne zwodzenie. Problem polega jednak na tym, że firma jest zagraniczna florday.com, ma siedzibę na Florydzie i nie ma z nią kontaktu w Polsce mimo, że odpowiedzi przychodzą w polskim języku. Moja cierpliwość jest na wyczerpaniu. Jak mogę odzyskać pieniądze. Czy Państwo mi podpowiedzą jakieś rozwiązanie? Dzisiaj przesłali mi kolejną wiadomość tej treści: Drogi irenabogdanowicz1960,
Nasz reprezentant klienta odpowiedział na twój Ticket #1922982869:

Dziękujemy za skontaktowanie się z nami!

Przepraszamy, że zwrot pieniędzy jeszcze nie dotarł. Sprawdziliśmy z naszymi księgowymi i platformą płatniczą, wszyscy potwierdzili, że zwrot został dokonany bez problemu, możesz odwołać się do dowodu zwrotu, który wysłaliśmy do Ciebie w ostatniej wiadomości e-mail.

Może mieć inny problem, zwykle przetworzenie płatności zajmuje 7-14 dni roboczych. Sprawdziliśmy w naszym systemie i w dniu 2020-08-12 dokonaliśmy zwrotu na Twoją kartę o numerze 535473 ****** 4183. Numer referencyjny nabywcy to 75184890225017944992533. Prosimy o podanie wszystkich informacji lokalnemu bankowi i przekazanie nam informacji zwrotnej z niego. Zapewniamy, że z pewnością będziemy nadal prosić o więcej informacji z naszej platformy płatności tutaj.

Twoja współpraca będzie bardzo cenna. Dziękuję i czekam na Twoją odpowiedź!

To pewnie kolejny blef z ich strony. Może Państwo coś mi podpowiedzą jak z taką nieuczciwą firmą postąpić.

Będę wdzięczna. Pozdrawiam Irena

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.