Problem z operatorem Multimediów
Pytanie z dnia 20 stycznia 2020
Z dniem 06.08.2019 rozwiązałam z nimi przedwcześnie umowę na świadczenie usług teleinformatycznych ,opisałam powód zerwania umowy (wyprowadzka do innego miasta oraz brak możliwości kontynuowania umowy w nowym miejscu zamieszkania).Posiadam pismo od administratora budynku o niemożliwości świadczenia ich usług .Z dniem 06.08.2019 otrzymałam odpowiedz mailowa z Multimedia o nie naliczeniu żadnych kosztów związanych ze wcześniejszym zerwaniem umowy jednakze kilka dni temu skontaktował się ze mną dział windykacji bo okazuje się ze Multimedia nałożyła na mnie kosztu za zerwanie wcześniej umowy.Co w takiej sytuacji ?Czy mogę się ubiegać o reklamacje i korektę czy tez muszę zaplacic karę ?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, trzeba się zapoznać z całą korespondencją z operatorem, jaką prowadziła Pani w tej sprawie. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.