Pytanie z dnia 05 lutego

problem z podpisana umowa i tym ze pracodawca świadomie wprowadził w błąd.

Dzień dobry, proszę dokładnie opisać stan faktyczny i zadać pytanie. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 lutego 2024 09:53 Zmodyfikowano dnia: 6 lutego 2024 09:53 Obejrzało: 65 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, a na czym polega problem i wprowadzenie w błąd? Adw. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 2 z dnia 7 lutego 2024 00:11 Zmodyfikowano dnia: 7 lutego 2024 00:11 Obejrzało: 62 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.