Problem z pracodawcą.

Pytanie z dnia 08 stycznia 2022

Witam. W maju 2021r podjęłam dodatkowe zatrudnienie na umowę zlecenie na stoisku firmowym ...... Poczesna. Problem w tym miejscu pracy zaczynał się juz od samego początku- nieterminowe wypłaty czy też brak umowy ( otrzymana pod koniec czerwca ).Pod koniec sierpnia postanowiłam zrezygnowac na dalszej pracy w tym miejscu i tu zaczęły się problemy. Właściciel wiedząc, że posiadam umowę o pracę w innej firmie, nie poinformował o tym swojej księgowej przez co została naliczana mi nieprawidłowa stawka godzinowa. Po telefonicznej rozmowie z księgowa i wytłumaczeniu jej całej sytuacji zostałam zapewniona, ze zostanie zrobiona korekta i dostanę wyrównanie. Na jakiekolwiek wiadomości odnośnie informacji kiedy otrzymam wyrównanie właściciel zbywał mnie i odkładał wypłacenie pieniędzy w czasie. Pod koniec września 2021r pojawiła się decyzją o zamknięciu stoiska i wypłaceniu pensji i wyrównan równie pozostałymi pracownikom pod koniec października lub maksymalnie do 15 listopada 2021 jak sklep zostanie rozliczony. W chwili gdy zbliżał się termin z października dostałyśmy informacjie, że jezeli w stanie magazynowym pojawią się braki to wszystko zostanie pokryte z naszych wynagrodzeń i dopiero po uregulowaniu strat zostaną nam wypłacone jakiekolwiek pieniądze. Zarówno ja jak i współpracownice n podpisywaliśmy żadnej odpowiedzialności finansowej lub materialnej (z tego co wiem to tylko kierownik sklepu miał podpisana taką odpowiedzialnosc). Od połowy listopada 2021 do chwili obecnej - styczeń 2022 z Karasińskim nie ma żadnego kontaktu.
Można zrobić coś z tą sytuacją? Zgłaszanie do PIP nic nie daje..
Pozdrawiam Joanna

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.