Problem z Providentem.
Pytanie z dnia 16 stycznia 2020
Witam mam problem z providentem. Otóż moja sprawa wyglada w ten sposób, że przez internet zglaszalam chęć wzięcia pożyczki ktora będę spalacala co miesiac internetowo. Zdziwilo mnie to że później dostałam ja do ręki przez konsultanta ich ale uporczo mówiła Pani że będę ja splacac internetowo. Oczywiście gdy chcialam od Pani się dowiedzieć czegoś więcej jak rata będzie wyglądać na jakie konto i ze chce umowe to nic nie wiedziała jedyne co mi powiedziała to to ze umowa dojdzie mi pocztą na dniach. Jednakże zaczęło mnie nie pokoic to że umowy nie dostałam, miesiąc minął a jej dalej nie było. Przyszlo do dnia tego w ktorym wydano mi pieniądze i kobieta sie kontaktowala czy zaplacilam wspomnę ze bylo to w poznym godzinach nocnych. Zaraz nastepnego dnia zadzwoniłam na infolinię providenta w sprawie mojwj umowy. Dowiedzialam sie za na niej widnieje numer rachunku i pan mnie zapewnial ze moze przyjść jeszcze. Prosilam go również by sprawdzil ponownie moje dane czy nie ma bledu w adresie. Umowil mnie jeszcze na drugi dzień z osobami odpowiedzialnymi u nich od umow na 14-15 ze skontaktuja sie ze mna. Do tej pory nie odzwonili. Dziś znów sie kontaktowalam to wpierano mi ze mam ta umowe i ze chcialam ja z wizytami do domu płacić. Sprawdzalam jeszcze raz nawet swoja pocztę spam i inne wiadomości i nigdzie nie ma umowy mojej. Co mogę w takim przypadku zrobić? Prosze o pomoc ponieważ teraz sie denerwuje a jest mi to nie potrzebne i jak najmniej wskazane gdyż za pare dni mam rodzic.
Marek Jaroch Adwokat (Od 2019)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Marek Jaroch
Krakowska 5/602, 15-875 Białystok
Szanowna Pani, należy zażądać wydania kopii umowy. Kiedy (w jakiej dacie) otrzymała Pani gotówkę? Z poważaniem, adw. Marek Jaroch
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.