Problem z reklamacja okien.

Pytanie z dnia 13 kwietnia 2021

Witam,mam problem z reklamacją okna PCV ,chodzi o to ,że w części większej okna rozszczelniła się szyba ,która została wymieniona na nową w ramach reklamacji jednak problem powtórzył się drugi raz i znów szyba się rozszczelniła ale tym razem przy spadku temperatur w styczniu spowodowało to pęknięcie szyby w drugiej małej części okna.Producent nie chce uznać reklamacji-twierdząc ,że na pęknięcia nie ma reklamacji.Proszę co robić walka z nieuczciwym sprzedawcą trwa od ponad 2 lat.

Szanowna Pani / Szanowny Panie, to co mogę zaproponować ze swojej strony to sporządzenie pisemnej reklamacji z tytułu rękojmi przy sprzedaży ze wskazaniem stosownych podstaw prawnych i określeniem żądania (wedle Pani/Pana wyboru - np. wymiany na wolny od wad, naprawy czy zwrotu pieniędzy). Często taka forma reklamacji wysłana do sprzedającego za zwrotnym potwierdzeniem odbioru przynosi zamierzony efekt. Jeżeli byłaby/byłby Pani/Pan zainteresowany, proszę o informację. Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 kwietnia 2021 19:37 Zmodyfikowano dnia: 13 kwietnia 2021 19:37 Obejrzało: 292 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, jeżeli sprzedawca nie uznał reklamacji, to konieczne będzie podjęcie innych działań, możliwe, że włącznie ze sprawą sądową. Najpierw jednak można spróbować pomocy ze strony rzecznika konsumentów, bądź Inspekcji Handlowej. Pozdrawiam

Odpowiedź nr 2 z dnia 14 kwietnia 2021 11:13 Zmodyfikowano dnia: 14 kwietnia 2021 11:13 Obejrzało: 287 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.