Problem z reklamacja okien.
Pytanie z dnia 13 kwietnia 2021
Witam,mam problem z reklamacją okna PCV ,chodzi o to ,że w części większej okna rozszczelniła się szyba ,która została wymieniona na nową w ramach reklamacji jednak problem powtórzył się drugi raz i znów szyba się rozszczelniła ale tym razem przy spadku temperatur w styczniu spowodowało to pęknięcie szyby w drugiej małej części okna.Producent nie chce uznać reklamacji-twierdząc ,że na pęknięcia nie ma reklamacji.Proszę co robić walka z nieuczciwym sprzedawcą trwa od ponad 2 lat.
Filip Majsterek Adwokat
Filip Majsterek Kancelaria Adwokacka
Świętojańska 43/23, 81-391 Gdynia
Szanowna Pani / Szanowny Panie, to co mogę zaproponować ze swojej strony to sporządzenie pisemnej reklamacji z tytułu rękojmi przy sprzedaży ze wskazaniem stosownych podstaw prawnych i określeniem żądania (wedle Pani/Pana wyboru - np. wymiany na wolny od wad, naprawy czy zwrotu pieniędzy). Często taka forma reklamacji wysłana do sprzedającego za zwrotnym potwierdzeniem odbioru przynosi zamierzony efekt. Jeżeli byłaby/byłby Pani/Pan zainteresowany, proszę o informację. Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Okoniewski Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Michał Okoniewski
Królowej Jadwigi 25/1, 64-100 Leszno
Dzień dobry, jeżeli sprzedawca nie uznał reklamacji, to konieczne będzie podjęcie innych działań, możliwe, że włącznie ze sprawą sądową. Najpierw jednak można spróbować pomocy ze strony rzecznika konsumentów, bądź Inspekcji Handlowej. Pozdrawiam
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.