problem z serwisem

Pytanie z dnia 01 sierpnia 2019

Dzień dobry.Mam problem z serwisem naprawczym,oddałam do naprawy motopompę ponieważ zerwała się sprężyna w szarpaku.Powiedział ,że zrobi.Wyszukał podobny model,kazał zadzwonić za 2 dni-telefonu nie odebrał. Poszłam w dniu następnym,powiedział że nie zrobi kazał zabierać sprzęt.Więc chciałam zabrać.Kazał mi czekać w zakładzie ponad pół godziny bo jest rozkręcona.Uczeń skręcał,Właściciel rozmawiał przez telefon.Kiedy wyszłam na chwilkę z zakładu-jak wróciłam,sprzęt już stał obok biurka.Miał rozebrany napęd,rączka napędu była zaczepiona na wystającej części.Byłam zdziwiona że sprawny napęd został rozebrany.Od razu zwróciłam uwagę.że napęd był dobry i powiedziałam mu to.Kazał zostawić do jutra,ze zrobi.Poszłam następnego dnia,powiedział że nie zrobi żeby zabrać mój sprzęt.Ponieważ motopompa została rozebrana na czynniki pierwsze,nie wiem co jeszcze mogło tam zostać zepsute.dałam mu termin do naprawy 2 tygodnie,po 2 tygodniach poszłam po sprzęt,nie został naprawiony,zawiadomił mnie natomiast że musi kupić manetkę do napędu na mój koszt i mam się zgłosić po sprzęt za 3 dni,czyli jutro,2 sierp.Proszę o radę.Czy muszę zapłacić za coś co było dobre i nie miał tego naprawiać,tylko szarpak.dziękuję serdecznie za poradę.Z wyrazami szacunku.Kurek

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.