Problem z usługa dentystyczną.

Pytanie z dnia 13 stycznia

Witam. Wszczepiłam implant zębowy z tytanu, lekarz powinien był mi wydać kartę implantu lub paszport implantologiczny z naklejonym numerem seryjnym implantu, ale odmówił. Producent dostarcza dane implantu do wydania pacjentowi. Jest to prywatny gabinet dentystyczny. Jakie kroki powinnam podjąć w celu wyjaśnienia problemu, do jakich instytucji zwrócić się po pomoc?

Dzień dobry. W tej sytuacji może Pani złożyć skargę na niezgodne z prawem działania lekarza dentysty do rzecznika odpowiedzialności zawodowej lekarzy Okręgowej Izby Lekarskiej. Pozdrawiam. adw. Tomasz R. Weigt, www.adwokat-weigt.com, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 stycznia 2025 23:35 Zmodyfikowano dnia: 13 stycznia 2025 23:35 Obejrzało: 9 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.