Problem z usługa montażu pompy ciepła.

Pytanie z dnia 23 listopada 2022

Witam,
Zamowilam usluge od instalatora o dobranie do budynku pompy ciepla, jej kupnie przywiezieniu, instalacji oraz calego cyklu cieplnego.
Pompa ciepla zamontowana 4.11 a18.11 zglosilam pierwsza awarie, wymiana czujnika zewnetrznego. Czy mam prawo to tzw ręjkomi ?

Chce zwrot tej pompy, demontaż i montaż nowej.

Czy mam do tego prawo by zadac tego jako wadliwej pompy jako konsumet, od firmy ktora to organizowala i montowala sprzedajac mi cały pakiet?

Nadmnienie ze montazysta sie wypiera i chce zebym ja ciagle servisowala i kontaktowala sie tylko z servisem producenta a nie z nim.

Dzień dobry, wszystko zależy od tego, jaką umowę zawarła Pani z firmą, która zainstalowała u Pani pompę ciepła. Jeżeli była to umowa sprzedaży, to będą Pani przysługiwały roszczenia z tytułu rękojmi (można je bowiem kierować tylko do sprzedawcy). Z poważaniem r.pr. Michał Mikołajczak, tel.: 692 326 880, e-mail: michal.mikolajczak@mm-kancelaria.com, www.mm-kancelaria.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 listopada 2022 15:26 Zmodyfikowano dnia: 23 listopada 2022 15:26 Obejrzało: 303 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.