Problem z usługa montażu pompy ciepła.
Pytanie z dnia 23 listopada 2022
Witam,
Zamowilam usluge od instalatora o dobranie do budynku pompy ciepla, jej kupnie przywiezieniu, instalacji oraz calego cyklu cieplnego.
Pompa ciepla zamontowana 4.11 a18.11 zglosilam pierwsza awarie, wymiana czujnika zewnetrznego. Czy mam prawo to tzw ręjkomi ?
Chce zwrot tej pompy, demontaż i montaż nowej.
Czy mam do tego prawo by zadac tego jako wadliwej pompy jako konsumet, od firmy ktora to organizowala i montowala sprzedajac mi cały pakiet?
Nadmnienie ze montazysta sie wypiera i chce zebym ja ciagle servisowala i kontaktowala sie tylko z servisem producenta a nie z nim.
Michał Mikołajczak Radca prawny (Od 2009)
Kancelaria Radcy Prawnego Michał Mikołajczak
Dąbrowskiego 77A, V Piętro, 60-529 Poznań
Dzień dobry, wszystko zależy od tego, jaką umowę zawarła Pani z firmą, która zainstalowała u Pani pompę ciepła. Jeżeli była to umowa sprzedaży, to będą Pani przysługiwały roszczenia z tytułu rękojmi (można je bowiem kierować tylko do sprzedawcy). Z poważaniem r.pr. Michał Mikołajczak, tel.: 692 326 880, e-mail: michal.mikolajczak@mm-kancelaria.com, www.mm-kancelaria.com
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.