problem ze zwrotem w sklepie internetowym

Pytanie z dnia 30 sierpnia 2019

Dzień dobry,

mam problem ze zwrotem w sklepie internetowym. Zakupiłam meble łazienkowe w sklepie. Odstąpiłam od umowy w wymaganym terminie 14 dni od momentu dostarczenia towaru. Sklep podał adres zwrotu drogą mailową. Odesłałam towar na wskazany adres. I tu zaczyna się problem. Sklep jako adres zwrotu podał adres producenta, bo podobno mają taką umowę. Producent prawdopodobnie nie chce przyjąć przesyłki a telefon producenta nie odpowiada (kurier nie może się skontaktować). Sklep internetowy umywa ręce, nie wykazuje zainteresowania rozwiązaniem sprawy, chociaż to z nim zawarłam umowę kupna - sprzedaży. Co powinnam zrobić w takiej sytuacji? Czy to nie sprzedawca jest odpowiedzialny na przyjęcie towaru a w tym wypadku przerzuca to na mnie, i mnie każe dogadywać się z firmą, która z tą transakcją nie ma nic wspólnego? Czy mogę odesłać towar na adres sprzedawcy widniejący na fakturze?
Dodam, że przesyłka jest dosyć problematyczna i ksztowna, meble o wadze ok. 100kg.

Pozdrawiam,
Karolina

Dzień dobry, jeśli skutecznie odstąpiła Pani od umowy, sprzedawca ma obowiązek zwrócić należne środki. Polecam więc zweryfikować czy dopełniła Pani wszelkich formalności i jeśli tak- zażądać zapłaty oraz rozważyć zawiadomienie rzecznika praw konsumenta. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 września 2019 12:24 Zmodyfikowano dnia: 2 września 2019 12:24 Obejrzało: 223 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.