problem ze zwrotem w sklepie internetowym
Pytanie z dnia 30 sierpnia 2019
Dzień dobry,
mam problem ze zwrotem w sklepie internetowym. Zakupiłam meble łazienkowe w sklepie. Odstąpiłam od umowy w wymaganym terminie 14 dni od momentu dostarczenia towaru. Sklep podał adres zwrotu drogą mailową. Odesłałam towar na wskazany adres. I tu zaczyna się problem. Sklep jako adres zwrotu podał adres producenta, bo podobno mają taką umowę. Producent prawdopodobnie nie chce przyjąć przesyłki a telefon producenta nie odpowiada (kurier nie może się skontaktować). Sklep internetowy umywa ręce, nie wykazuje zainteresowania rozwiązaniem sprawy, chociaż to z nim zawarłam umowę kupna - sprzedaży. Co powinnam zrobić w takiej sytuacji? Czy to nie sprzedawca jest odpowiedzialny na przyjęcie towaru a w tym wypadku przerzuca to na mnie, i mnie każe dogadywać się z firmą, która z tą transakcją nie ma nic wspólnego? Czy mogę odesłać towar na adres sprzedawcy widniejący na fakturze?
Dodam, że przesyłka jest dosyć problematyczna i ksztowna, meble o wadze ok. 100kg.
Pozdrawiam,
Karolina
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli skutecznie odstąpiła Pani od umowy, sprzedawca ma obowiązek zwrócić należne środki. Polecam więc zweryfikować czy dopełniła Pani wszelkich formalności i jeśli tak- zażądać zapłaty oraz rozważyć zawiadomienie rzecznika praw konsumenta. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.