Problemy ze sprzedażą auta

Pytanie z dnia 16 sierpnia 2019

Witam, w2018 roku sprzedałam auto używane, po ok 2 tyg podczas jazdy samochod zgasl (ok 20 maja) , kupujaca zaprowadzila go do mechanika, ktory dokonal naprawy (faktura z 15 czerwca) o tym fakcie zostalam poinformowana we wrzesniu. Kupijaca domaga sie obnizenia ceny, ale de facto zwrotu kosztow naprawy w wysokosci 1600 zl. Czy w takim wypadku - gdy zostalam poinformowana o wadzie juz po jej naprawieniu, kupujaca ma prawo do rekojmi? Gdyby kupujaca przed poniesieniem kosztow poinformowala mnie, moglabym naprawic auto na swoj koszt lub w ramach reklamacji u mechanika- kupujaca utrzymuje, ze do usterki doszlo przez zle zamontowana czesc podczas naprawy w styczniu 2018. Bardzo prosze o informacje, sprawa zostala skierowana do sadu.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.