Proszę o pomoc w sprawie nieuczciwego sposobu prowadzenia biznesu i wszczęcie w tej sprawie dochodzenia.
Pytanie z dnia 04 grudnia 2020
Szanowni Państwo,
Niczego nie zamawiając otrzymałem fakturę wraz z materiałami których nie zamówiłem.
Niniejszym oświadczam, że przesłanej faktury nie opłacę i odsyłam przesyłkę na adres skąd ją otrzymałem informując jednocześnie o tym fakcie Sprzedawcę.
Mimo tego dostaję ponaglenia o treści:
"Szanowni Państwo,
dziękujemy za przesłaną korespondencję.
Wyjaśniamy, że dnia 16.11.2020 r. odbyła się rozmowa telefoniczna, w trakcie której nasz przedstawiciel zaproponował Państwu publikację "Instalacje elektrycznych w praktyce". Podczas rozmowy Pan .............wyraził zgodę na zapoznanie się i wysłanie publikacji na adres:
.............................................
Dnia 17.11.2020 r. nastąpiła wysyłka pierwszego, zapoznawczego/testowego numeru publikacji w cenie 10,69 zł brutto i faktury CIE-4001079/2020.
Kody dostępu wysłaliśmy w dniu 17.11.2020 r. na podany adres .............
Zgodnie z ofertą przedstawioną przez naszego przedstawiciela, w ciągu 14 dni od momentu otrzymania pierwszego, zapoznawczego/testowego numeru publikacji mieliście Państwo możliwość rezygnacji z dalszego otrzymywania kolejnych numerów.
Ponieważ nie otrzymaliśmy od Państwa informacji o rezygnacji z "Instalacje elektrycznych w praktyce", wysyłka następnego numeru oraz faktury EIE-4000751/2020 została zrealizowana w dniu 26.11.2020 r.
Jak szybko i korzystnie dla Państwa zamknąć prenumeratę publikacji "Instalacje elektrycznych w praktyce"
W ramach faktury numer EIE-4000751/2020 otrzymacie Państwo jeszcze 5 numerów publikacji. Tym samym prosimy o szybkie uregulowanie należności za prenumeratę publikacji "Instalacje elektrycznych w praktyce" w kwocie 679,75 zł.
Zgodnie z ofertą, Państwa rezygnacja będzie skuteczna po rozliczeniu faktury.
Z wyrazami szacunku
Dominika
Zespół Obsługi Klienta
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU PRZEZ NASZ FORMULARZ DOSTĘPNY NA STRONIE
Bardzo proszę o wsparcie i pomoc prawną.
Pozdrawiam
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, nie prowadził Pan żadnej rozmowy telefonicznej w tej sprawie ? Kto więc wg sprzedawcy miał złożyć zamówienie ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry jeśli wskazana rozmowa nie miała miejsca, nie mają prawa wymagać jakiejkolwiek zapłaty. Nawet jeśli do zawarcia umowy doszło, termin 14 dni jest zachowany jeśli konsument w tym czasie wysłał oświadczenie. W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.