protokół wykonanej usługi

Pytanie z dnia 26 kwietnia 2019

Posiadam umowe na wykonanie wyspy uslugowo-restauracyjnej w galerii handlowej. Umowa pomiedzy mna, czyli dzialalnoscia gospodarcza, a spolka z.o.o.
W umowie jest zapis, ze montaz zostanie wykonany od 2 do 4 kwietnia, ostatecznie jednak montaz trwal od 3 do 6 kwietnia na co prezes wyrazil zgode, bez naliczania zadnych kar.
Kolejny zapis mowi o tym, ze zostanie mi wyplacona zaliczka w wysokosci 5000 zl, czyli ok. 15%, a reszta w ciagu 3 dni po odebraniu prac i spisaniu protokolu odbioru.

Nastepnego dnia po wykonaniu prac, zlecajacy stwierdzil, ze jest duzo poprawek, franczyzobiorca nie podpisal protokolu odbioru i zleceniodawca zlecil poprawki innej firmie. Wspomniana inna firma wymienila jednak tylko jeden blat o dlugosci 1,5m.

Dnia kolejnego wyspa ruszyla pelna para i funkcjonuje do tej pory. Zleceniodawca ciagle mi mowi, ze nie ma protokolu odbioru i nie moze mi wyplacic reszty pieniedzy.
Dzis na spotkaniu poinformowalem zleceniodawce, ze rezygnuje z dalszej wspolpracy i uslyszalem, ze wedlug nich nic mi sie za moja prace nie nalezy i nie zamierzaja zaplacic.

Dzień dobry, a jakie ma Pan pytanie ? Skoro prace Pan wykonał, to należy się Panu wynagrodzenie i protokół nie jest wymogiem formalnym, bo przecież nie ma wątpliwości, że dzieło zostało odebrane. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 kwietnia 2019 17:15 Zmodyfikowano dnia: 26 kwietnia 2019 17:15 Obejrzało: 454 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.