protokół wykonanej usługi
Pytanie z dnia 26 kwietnia 2019
Posiadam umowe na wykonanie wyspy uslugowo-restauracyjnej w galerii handlowej. Umowa pomiedzy mna, czyli dzialalnoscia gospodarcza, a spolka z.o.o.
W umowie jest zapis, ze montaz zostanie wykonany od 2 do 4 kwietnia, ostatecznie jednak montaz trwal od 3 do 6 kwietnia na co prezes wyrazil zgode, bez naliczania zadnych kar.
Kolejny zapis mowi o tym, ze zostanie mi wyplacona zaliczka w wysokosci 5000 zl, czyli ok. 15%, a reszta w ciagu 3 dni po odebraniu prac i spisaniu protokolu odbioru.
Nastepnego dnia po wykonaniu prac, zlecajacy stwierdzil, ze jest duzo poprawek, franczyzobiorca nie podpisal protokolu odbioru i zleceniodawca zlecil poprawki innej firmie. Wspomniana inna firma wymienila jednak tylko jeden blat o dlugosci 1,5m.
Dnia kolejnego wyspa ruszyla pelna para i funkcjonuje do tej pory. Zleceniodawca ciagle mi mowi, ze nie ma protokolu odbioru i nie moze mi wyplacic reszty pieniedzy.
Dzis na spotkaniu poinformowalem zleceniodawce, ze rezygnuje z dalszej wspolpracy i uslyszalem, ze wedlug nich nic mi sie za moja prace nie nalezy i nie zamierzaja zaplacic.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, a jakie ma Pan pytanie ? Skoro prace Pan wykonał, to należy się Panu wynagrodzenie i protokół nie jest wymogiem formalnym, bo przecież nie ma wątpliwości, że dzieło zostało odebrane. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.