Pytanie z dnia 20 kwietnia 2020
Prowadzę działalność gospod. jako mikroprzedsiębiorca. Mam pytanie w sprawie reklamacji. Czy jeżeli osoba fizyczna ma nasz produkt ale nie nabyła go bezpośrednio u nas (strona internetowa) ani u naszego dystrybutora i nie ma żadnego dowodu zakupu ma prawo żądać od nas uznania reklamacji. Produkt został tej Pani naprawiony lecz jest ona niezadowolona z tego i chce zwrotu pieniędzy pomimo tego, że nie ma żadnego dowodu zakupu a towar nabyła z drugiej ręki. Ponadto na portalu branżowym, gdzie jest większość naszych klientów umieściła oskarżające nas teksty. Zrobiła to prawdopodobnie w celu uzyskania korzyści w postaci zwrotu pieniędzy. Proszę o informacje jak możemy się bronić przed takimi działaniami. Pozdrawiam,
Teresa
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, a Państwo udzieliliście gwarancji na ten produkt ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Grzegorz Kantecki Radca prawny (Od 2010)
Grzegorz Kantecki Kancelaria Radcy Prawnego
Aleja Przyjaciół 1 lok. 12, 00-565 Warszawa
Witam, nie powinni Państwo naprawiać produktu, bo teraz zasadniczo odpowiadają Państwo za swoją naprawę. Jeżeli oskarżające teksty są nieprawdziwe, to mogą Państwo próbować pociągnąć tę osobę do odpowiedzialności. Osobiście uważam, że lepiej skomentować mądrze pod negatywnym postem niż walczyć z hejterami, chyba że została przekroczona pewna linia. Pozdrawiam, Grzegorz Kantecki
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.