Pytanie z dnia 20 kwietnia 2020

Prowadzę działalność gospod. jako mikroprzedsiębiorca. Mam pytanie w sprawie reklamacji. Czy jeżeli osoba fizyczna ma nasz produkt ale nie nabyła go bezpośrednio u nas (strona internetowa) ani u naszego dystrybutora i nie ma żadnego dowodu zakupu ma prawo żądać od nas uznania reklamacji. Produkt został tej Pani naprawiony lecz jest ona niezadowolona z tego i chce zwrotu pieniędzy pomimo tego, że nie ma żadnego dowodu zakupu a towar nabyła z drugiej ręki. Ponadto na portalu branżowym, gdzie jest większość naszych klientów umieściła oskarżające nas teksty. Zrobiła to prawdopodobnie w celu uzyskania korzyści w postaci zwrotu pieniędzy. Proszę o informacje jak możemy się bronić przed takimi działaniami. Pozdrawiam,
Teresa

Dzień dobry, a Państwo udzieliliście gwarancji na ten produkt ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 kwietnia 2020 09:07 Zmodyfikowano dnia: 21 kwietnia 2020 09:07 Obejrzało: 266 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Witam, nie powinni Państwo naprawiać produktu, bo teraz zasadniczo odpowiadają Państwo za swoją naprawę. Jeżeli oskarżające teksty są nieprawdziwe, to mogą Państwo próbować pociągnąć tę osobę do odpowiedzialności. Osobiście uważam, że lepiej skomentować mądrze pod negatywnym postem niż walczyć z hejterami, chyba że została przekroczona pewna linia. Pozdrawiam, Grzegorz Kantecki

Odpowiedź nr 2 z dnia 21 kwietnia 2020 09:23 Zmodyfikowano dnia: 21 kwietnia 2020 09:23 Obejrzało: 263 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.