Pytanie z dnia 02 maja 2020

Prowadzę działalność gospodarczą i sprzedaje produkty przez portal Allegro.

Mam sytuację, gdzie klientka nie odebrała przesyłki pobraniowej i przesyłka wróciła do mnie.

Co mogę w takiej sytuacji zrobić, aby odzyskać pieniądze za przesyłke w obie strony?

Pozostaje wezwanie do zapłaty i następnie sprawa sądowa o zapłate.

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 maja 2020 22:19 Zmodyfikowano dnia: 4 maja 2020 22:19 Obejrzało: 242 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.