Pytanie z dnia 16 lutego 2016
Prowadzę działalność gospodarczą, producent u którego zakupiłem drzwi i zamontwałem u mojego klienta okazały się wadliwe. Protokół reklamacyjny stwierdza że to wina producenta.
Nie chcą wystawić mi faktury korygującej, jedynie chcą mi odtrącać 3% z kolejnych zamówień [na co nie chce się zgodzić bo będę czekał wieki] czy mogą nie wystawić mi faktury korygującej jeśli klient zwrócił mi drzwi które były wadliwe ?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, czy producent podał jakiś powód odmowy zwrotu całej ceny? Kiedy kupił Pan drzwi od producenta, kiedy je zamontował u klienta i kiedy złożył reklamację u producenta? Kto sporządził protokół reklamacyjny? Pozdrawiam Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Maksymilian Skiba Radca prawny (Od 2015)
LEXUM Kancelaria Radcy Prawnego M.Skiba
Kasztanowa 3A, 53-125 Wrocław
Jeżeli producent uzna Pana roszczenie o zwrot pieniędzy lub obniżenie ceny (ewentualnie odszkodowawcze) wówczas powinien wystawić fakturę korygującą. W razie nieuwzględnienia uzasadnionych roszczeń kupującego przez sprzedawcę pozostaje droga sądowa. Powyższe uwagi mają charakter jedynie informacyjny i ogólny i nie stanowią porady prawnej. Porada prawna może zostać udzielona przez radcę prawnego jedynie po gruntownym zapoznaniu się ze stanem faktycznym konkretnej sytuacji. Z poważaniem
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.