Pytanie z dnia 16 lutego 2016

Prowadzę działalność gospodarczą, producent u którego zakupiłem drzwi i zamontwałem u mojego klienta okazały się wadliwe. Protokół reklamacyjny stwierdza że to wina producenta.
Nie chcą wystawić mi faktury korygującej, jedynie chcą mi odtrącać 3% z kolejnych zamówień [na co nie chce się zgodzić bo będę czekał wieki] czy mogą nie wystawić mi faktury korygującej jeśli klient zwrócił mi drzwi które były wadliwe ?

Dzień dobry, czy producent podał jakiś powód odmowy zwrotu całej ceny? Kiedy kupił Pan drzwi od producenta, kiedy je zamontował u klienta i kiedy złożył reklamację u producenta? Kto sporządził protokół reklamacyjny? Pozdrawiam Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 17 lutego 2016 08:50 Obejrzało: 303 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Jeżeli producent uzna Pana roszczenie o zwrot pieniędzy lub obniżenie ceny (ewentualnie odszkodowawcze) wówczas powinien wystawić fakturę korygującą. W razie nieuwzględnienia uzasadnionych roszczeń kupującego przez sprzedawcę pozostaje droga sądowa. Powyższe uwagi mają charakter jedynie informacyjny i ogólny i nie stanowią porady prawnej. Porada prawna może zostać udzielona przez radcę prawnego jedynie po gruntownym zapoznaniu się ze stanem faktycznym konkretnej sytuacji. Z poważaniem

Odpowiedź nr 2 z dnia 17 lutego 2016 11:27 Obejrzało: 294 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.