Pytanie z dnia 06 października 2020
Prowadzę firmę meblarska i mam problem z dostawcą frontów. Zamówienie z 13 lipca nie jest wykonane w całości gdzie deklarowany czas to 4 tyg. Teraz z kolejnym zlecenie znowu problemy. Zamówiliśmy fronty gdzie ułożenie żaluzji jest istotne. Producent przyjął zamówienie bez tych informacji i część frontów jest zła ( poprzednio też był z tym problem i nie tylko...). Po złożeniu reklamacji producent uważa że
określiłam ułożenie w dodanej w załączniku grafice ( otrzymałam ja od nich i obrazuje tylko wzór, sami napisali "fronty że zdjęcia" przedstawiając oferte). Teraz mówią że mogą je zrobić tylko chca żeby im za te fronty ponownie zapłacić. Czy mam szanse w walce z dużym producentem frontów? Co robić?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.