Pytanie z dnia 29 września 2017
Prowadzę firmę usługową (montaż mebli). Chciałbym zmienić profil swojej działalności na obsługę firm stolarskich. Chcę oferować odpłatne przedłużenie gwarancji na meble. Usługa jest opłacana przez firmę stolarską, która oferuje dodatkową gwarancję (serwis) mebli poza gwarancją 2 letnią dla swoich klientów. Wyjaśniam: Pan Kowalski kupił meble u stolarza. Kowalski ma 2 letnią gwarancję na meble. Stolarz oferuję dodatkową bezpłatną gwarancję na kolejne 3 lata. Stolarz opłaca usługę serwisową w mojej firmie, a ja bezpłatnie naprawiam meble Panu Kowalskiemu przez 3 lata poza 2 letnią gwarancją (łącznie 5 lat gwarancji). Moja pytanie: Jakich określeń użyć w umowie gwarancji dodatkowej (udzielanej przez ze mnie) żeby to była usługa serwisowa, a nie umowa ubezpieczenia tak jak to jest przy przedłużaniu gwarancji na sprzęt AGD. Wiadomo, że nie mogę sprzedać ubezpieczenia bo to uwzględniają inne przepisy.
Szanowny Panie, chętnie skonstruuję dla Pana takie postanowienia w umowie i zweryfikuję Pana propozycję umowy. Z poważaniem, adw. Anna Kleniewska (a.kleniewska@ikgp.pl)
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.