Pytanie z dnia 29 października 2018
Prowadzę salonik prasowy Kolporter i mam problem z uzyskaniem wynagrodzenia. Sprawa wygląda tak że w moje dane wkradł się błąd a właściwie do numeru konta przez co nie dostałem wynagrodzenia za miesiąc wrzesień. Wysyłałem trzy krotnie oświadczenie o zmianie numeru konta i kontaktowałem się telefonicznie i mimo zapewnień sprawa nie została wyjaśniona i nie został zmieniony mój numer konta, przez co na fakturze za październik także będzie błąd i także nie dostanę wynagrodzenia.
Kinga Konopelko Radca prawny (Od 2016)
Kancelaria radcy prawnego Kinga Konopelko
Podwale 37/38, 50-040 Wrocław
Dzień dobry, najlepiej byłoby ponownie listownie wysłać oświadczenie wskazując termin do uregulowania wpłaty. Czy jest Pan pewien, że jest to kwestia pomyłki w koncie? Pozdrawiam, radca prawny Kinga Konopelko
Podziękowałeś prawnikowi
Artur Stachurski Radca prawny (Od 2014)
LT LAW Ciupka, Stachurski sp.k.
Gwiaździsta 71/10, 01-651 Warszawa
Proszę wysłać oficjalne pismo z numerem konta i żądaniem zapłaty za poprzednie okresy. Pieniądze nie powinny przejść, jeśli numer konta był zły, bo konta mają swój algorytm nie mają kolejnej numeracji, która powodowałaby, że zmiana jednej cyfry pozwoli na wysłanie pieniędzy na konto innej osoby. Jeśli jednak tak się zdarzyło, to Pan ponosi winę i ma roszczenie do tej osoby o zwrot pieniędzy.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.