Pytanie z dnia 29 października 2018

Prowadzę salonik prasowy Kolporter i mam problem z uzyskaniem wynagrodzenia. Sprawa wygląda tak że w moje dane wkradł się błąd a właściwie do numeru konta przez co nie dostałem wynagrodzenia za miesiąc wrzesień. Wysyłałem trzy krotnie oświadczenie o zmianie numeru konta i kontaktowałem się telefonicznie i mimo zapewnień sprawa nie została wyjaśniona i nie został zmieniony mój numer konta, przez co na fakturze za październik także będzie błąd i także nie dostanę wynagrodzenia.

Dzień dobry, najlepiej byłoby ponownie listownie wysłać oświadczenie wskazując termin do uregulowania wpłaty. Czy jest Pan pewien, że jest to kwestia pomyłki w koncie? Pozdrawiam, radca prawny Kinga Konopelko

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 października 2018 21:29 Zmodyfikowano dnia: 29 października 2018 21:29 Obejrzało: 257 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Proszę wysłać oficjalne pismo z numerem konta i żądaniem zapłaty za poprzednie okresy. Pieniądze nie powinny przejść, jeśli numer konta był zły, bo konta mają swój algorytm nie mają kolejnej numeracji, która powodowałaby, że zmiana jednej cyfry pozwoli na wysłanie pieniędzy na konto innej osoby. Jeśli jednak tak się zdarzyło, to Pan ponosi winę i ma roszczenie do tej osoby o zwrot pieniędzy.

Odpowiedź nr 2 z dnia 30 października 2018 01:24 Zmodyfikowano dnia: 30 października 2018 01:24 Obejrzało: 256 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.