Pytanie z dnia 07 sierpnia 2018

Prowadzę sprzedaż internetową i coraz częściej mam przypadki gdy klient nie odbiera zamówionej przez formularz paczki pobraniowej. Firma kurierska obciąża mnie podwójną opłata za przesyłkę. W ostatnich dniach stratny jestem już kilkaset złotych. Chciałbym się dowiedzieć co mogę z tym zrobić wobec konsumeta oraz jakia jest procedura orasz szanse na odzyskanie swoich pieniędzy.

Dzień dobry, powinien Pan dostosować sklep on-line do dokonywania przedpłat i wysyłać przesyłki opłacone. Pozdrawiam.

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 sierpnia 2018 13:20 Zmodyfikowano dnia: 8 sierpnia 2018 13:20 Obejrzało: 219 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.