Pytanie z dnia 07 sierpnia 2018
Prowadzę sprzedaż internetową i coraz częściej mam przypadki gdy klient nie odbiera zamówionej przez formularz paczki pobraniowej. Firma kurierska obciąża mnie podwójną opłata za przesyłkę. W ostatnich dniach stratny jestem już kilkaset złotych. Chciałbym się dowiedzieć co mogę z tym zrobić wobec konsumeta oraz jakia jest procedura orasz szanse na odzyskanie swoich pieniędzy.
Jolanta Otworowska Adwokat (Od 2009)
Adwokat Otworowska Jolanta. Kancelaria adwokacka
Dworcowa 1, 41-500 Chorzów
Dzień dobry, powinien Pan dostosować sklep on-line do dokonywania przedpłat i wysyłać przesyłki opłacone. Pozdrawiam.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.