Pytanie z dnia 23 czerwca 2016

Prowadze sprzedaz wysylkowa i po raz kolejny odrzucaja mi reklamacje dotyczaca doplaty za przesylke,FV Z PROSBA O DOPLATE przyslana po ok miesiecu, nie zgadzam sie z ich stwierdzeniem, niestety moje argumenty nie pomagaja, nie wiem juz na co sie powolac , nie mam doswiadczenia w prawie.czy sa panstwo w stanie mi pomoc ?chce odwolac sie od ich nieslusznej decyzji chodzi o firme epaka.pl, WCZESNIEJ wysylalam ten sam towar i nie bylo problemu,zadnych niescislosci ze cos sie nie zgadza np z wymiarami, system internetowy przyjal moje dane i dokonalam natychmiast zaplaty towar ten posiadam dalej w sprzedazy

Dzień dobry, w pierwszej kolejności powinien Pan zweryfikować umowę, którą zawarł z przewoźnikiem. Bez zapoznania się z jej treścią ciężko tutaj się wypowiadać. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 czerwca 2016 12:37 Obejrzało: 322 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.