Pytanie z dnia 30 lipca 2018
Prowadziłam działalność gospodarczą (zakończona 27.07) dot. sprzedaży art. dziecięcych przez sklep internetowy i Allegro.
Klientka stwierdziła po otwarciu paczki z szafą, że jest uszkodzona (o czym dostaję informację po 12 dniach o odebrania) i chce ją zareklamować. Zgadzam się z zamiarem odesłania do producenta.
Zleciłam kuriera po odbiór. Paczka przychodzi w stanie opłakanym, opakowanie mocno uszkodzone. Ewidentnie uszkodzenie przez firmę kurierską. Uzgodniono telefonicznie, że zgłosimy się o odszkodowanie do firmy k., potem poinformowano mailowo, że czas oczekiwania na rozpatrzenie w firmie k. do 30dni. Klientka zmienia zdanie, bo nie satysfakcjonuje jej czas rozwiązania sprawy i chce odstąpić od umowy ze wzgl. na uszkodzenia otrzymanego produktu. Żąda wypłaty ok. 740zł, kiedy ja zarobiłam na tej szafie 100zł, a hurtowni przekazałam ponad 600zł. Zgłosiłam reklamację do f.k. Muszę napisać jakąś decyzję do reklamacji i nie wiem co mam dalej robić. Sprawa pilna
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.