Pytanie z dnia 27 czerwca 2018
Przebywam na urlopie rodzicielskim. Chciałabym zacząć pracę dodatkową i podpisałam umowę zlecenie z multiagencją ubezpieczeniową. Chciałabym zostać póki co mobilnym agentem, z dojazdem do klienta. Niestety w formularzach do egzaminów wewnętrznych poszczególnych firm ubezpieczeniowych znajduje się pytanie o miejsce wykonywania czynności agencyjnych i musiałam wpisać adres domowy. Nie prowadzę działalności gospodarczej i tak jak pisałam wyżej mam podpisaną umowę zlecenie z multiagencją ubezpieczeniową i przez te firmę robię wszystkie uprawnienia dla agenta. Moje wątpliwości związane są wyłącznie z tym adresem domowym jako miejscem sprzedaży polis. Bo teoretycznie jakby według firm ubezpieczeniowych prowadzę sprzedaż polis w domu ale tak naprawdę chcę do klientów dojeżdżać i działalności nie chcę zakładać w tym momencie a wynajmowanie jakiegoś biura nie ma sensu. Jakiś adres muszę wpisać a nie ma możliwości wpisać działalności mobilnej. Czy jestem narażona na jakieś kontrole z różnego rodzaju instytucji czy nic mi nie grozi i w tym wypadku adres domowy nie ma tutaj znaczenia. Czy wszystkie kontrole spoczywają na pracodawcy?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.