Przedłużenie usług telekomunikacyjnych
Pytanie z dnia 23 stycznia 2020
Witam Około 11 grudnia zawarłem jako przedsiębiorca Umowę na przedłużenie usług telekomunikacyjnych , rozmowa była rejestrowana , podczas rozmowy zaznaczyliśmy z żona ze nie chcemy już mieć internetu mobilnego na kartę i zaznaczyłem to trzykrotnie , Pani przedstawiła mi ofertę bez internetu która zaakceptowałem . Nie mogła mi wyłączyć dodatkowej Karty z internetem od razu tylko musiałem wysłać wypowiedzenie co uczyniłem . Po 3 tygodniach okazało się ze jak wyłącze internet To ceny nowych abenamentow pójdą do góry , gdyż to już nie będzie ta oferta z internetem No i teraz otrzymałem dużo większa fakturę . Ok 23 grudnia dzwoniłem złożyć reklamacje jednak nie otrzymałem odpowiedzi. Co w takiej sytuacji mogę zrobić skoro Pracownik był niedoinformowany i sprzedał mi taka ofertę , przecież nie mogę płacić za Jego błędy . Proszę o pomoc pozdrawiam
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.