Przedłużenie usług telekomunikacyjnych

Pytanie z dnia 23 stycznia 2020

Witam Około 11 grudnia zawarłem jako przedsiębiorca Umowę na przedłużenie usług telekomunikacyjnych , rozmowa była rejestrowana , podczas rozmowy zaznaczyliśmy z żona ze nie chcemy już mieć internetu mobilnego na kartę i zaznaczyłem to trzykrotnie , Pani przedstawiła mi ofertę bez internetu która zaakceptowałem . Nie mogła mi wyłączyć dodatkowej Karty z internetem od razu tylko musiałem wysłać wypowiedzenie co uczyniłem . Po 3 tygodniach okazało się ze jak wyłącze internet To ceny nowych abenamentow pójdą do góry , gdyż to już nie będzie ta oferta z internetem No i teraz otrzymałem dużo większa fakturę . Ok 23 grudnia dzwoniłem złożyć reklamacje jednak nie otrzymałem odpowiedzi. Co w takiej sytuacji mogę zrobić skoro Pracownik był niedoinformowany i sprzedał mi taka ofertę , przecież nie mogę płacić za Jego błędy . Proszę o pomoc pozdrawiam

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.