Przelew bankowy.
Pytanie z dnia 17 grudnia
Dzień dobry. Zwracam się do pana z taką sytuacją: 12 grudnia mną był robiony przelew środków przez pocztę Polską. Do dnia dzisiejszego osoba, do której tie środki miały dojść, twierdzi że ich nie dostała. Na oddzielnie pocztowym dziewczyny mówią że kasa powinna by była już być. Ten przelew nie idzie odśliedic. Ci ja mam robić w tej sytuacji?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, pokazać odbiorcy przelewu potwierdzenie wpłaty na poczcie i jak twierdzi, że środków nie otrzymała, niech ustali w swoim banku, co jest przyczyną. Może ma jakieś zajęcie na rachunku? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Elżbieta Walczak Radca prawny
WALCZAK Legal
dr. Seweryna Sterlinga 27/29 lok. 803, 90-212 Łódź
Dzień dobry, najlepiej by było złożyć reklamację w Poczcie Polskiej, wtedy poczta powinna wyjaśnić czy przekaz pocztowy został zrealizowany, a jeśli nie to na jakim jest etapie. R. pr. Elżbieta Walczak
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Mikołajczak Radca prawny (Od 2009)
Kancelaria Radcy Prawnego Michał Mikołajczak
Dąbrowskiego 77A, V Piętro, 60-529 Poznań
Dzień dobry, w tej sytuacji najlepiej złożyć oficjalną reklamację na poczcie. Proszę w niej wskazać dokładne dane przelewu (datę, kwotę, odbiorcę przelewu, placówkę) oraz powołać się na fakt, że odbiorca przelewu jeszcze go nie otrzymał. Z poważaniem
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.