Przelew bankowy.

Pytanie z dnia 17 grudnia

Dzień dobry. Zwracam się do pana z taką sytuacją: 12 grudnia mną był robiony przelew środków przez pocztę Polską. Do dnia dzisiejszego osoba, do której tie środki miały dojść, twierdzi że ich nie dostała. Na oddzielnie pocztowym dziewczyny mówią że kasa powinna by była już być. Ten przelew nie idzie odśliedic. Ci ja mam robić w tej sytuacji?

Dzień dobry, pokazać odbiorcy przelewu potwierdzenie wpłaty na poczcie i jak twierdzi, że środków nie otrzymała, niech ustali w swoim banku, co jest przyczyną. Może ma jakieś zajęcie na rachunku? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 grudnia 2024 10:06 Zmodyfikowano dnia: 18 grudnia 2024 10:06 Obejrzało: 7 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, najlepiej by było złożyć reklamację w Poczcie Polskiej, wtedy poczta powinna wyjaśnić czy przekaz pocztowy został zrealizowany, a jeśli nie to na jakim jest etapie. R. pr. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 2 z dnia 18 grudnia 2024 14:42 Zmodyfikowano dnia: 18 grudnia 2024 14:42 Obejrzało: 6 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, w tej sytuacji najlepiej złożyć oficjalną reklamację na poczcie. Proszę w niej wskazać dokładne dane przelewu (datę, kwotę, odbiorcę przelewu, placówkę) oraz powołać się na fakt, że odbiorca przelewu jeszcze go nie otrzymał. Z poważaniem

Odpowiedź nr 3 z dnia 19 grudnia 2024 08:43 Zmodyfikowano dnia: 19 grudnia 2024 08:43 Obejrzało: 4 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.