Przelew z zagraniczny.
Pytanie z dnia 12 kwietnia 2022
Witam. Klientka w USA zrobiła mi przelew za fakturę z konta USD na moje konto USD , rzecz w tym ,że na moje konto przyszły złotówki, które zostały przewalutowane na USD, przez co straciłem 1000 $, klientka twierdzi,że na pewno wpłacała USD a mój bank odpisał na moją reklamację ,że zostały wpłacone złotówki. Proszę o radę gdzie mogę szukać przyczyny tej straty?
Grzegorz Kantecki Radca prawny (Od 2010)
Grzegorz Kantecki Kancelaria Radcy Prawnego
Aleja Przyjaciół 1 lok. 12, 00-565 Warszawa
Witam, zapewne to klientka się pomyliła, ale skąd miała złotówki, jak pewnie płaci tylko dollarami? Jeżeli klientka się pomyliła, to znaczy nie zapłaciła całej faktury - zapłaciła za mało. Z banku proszę dostać zaświadczenie, ile i w jakiej walucie wpłynęły pieniądze. Pozdrawiam, Grzegorz Kantecki
Podziękowałeś prawnikowi
Daniel Gola Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Daniel Gola
Partyzantów 17B, 32-700 Bochnia
to nie Pana/Pani problem - powinna być dosłana różnica.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.