Przelew z zagraniczny.

Pytanie z dnia 12 kwietnia 2022

Witam. Klientka w USA zrobiła mi przelew za fakturę z konta USD na moje konto USD , rzecz w tym ,że na moje konto przyszły złotówki, które zostały przewalutowane na USD, przez co straciłem 1000 $, klientka twierdzi,że na pewno wpłacała USD a mój bank odpisał na moją reklamację ,że zostały wpłacone złotówki. Proszę o radę gdzie mogę szukać przyczyny tej straty?

Witam, zapewne to klientka się pomyliła, ale skąd miała złotówki, jak pewnie płaci tylko dollarami? Jeżeli klientka się pomyliła, to znaczy nie zapłaciła całej faktury - zapłaciła za mało. Z banku proszę dostać zaświadczenie, ile i w jakiej walucie wpłynęły pieniądze. Pozdrawiam, Grzegorz Kantecki

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 kwietnia 2022 16:17 Zmodyfikowano dnia: 12 kwietnia 2022 16:17 Obejrzało: 364 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

to nie Pana/Pani problem - powinna być dosłana różnica.

Odpowiedź nr 2 z dnia 15 kwietnia 2022 11:45 Zmodyfikowano dnia: 15 kwietnia 2022 11:45 Obejrzało: 324 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.