Przesyłka międzynarodowa. Reklamacja.
Pytanie z dnia 25 września 2020
Wysłałam list ekspres z Hagen w Niemczech,do Kalet w Polsce.
Miał byc dostarczony nastepnego dnia.
Zapłaciłam za niego 60 euro bez kilku centów.List doszedł do adresata cztery dni później,gdyż w sortowni w
Gdansku został źle skierowany co opóźniło dostarczenie.
Zlozyłam reklamację o zwrot kosztów zwiazanych z oplatą za list ekspres ale niestety Polska skierowała mnie z problemem do poczty nadania w Niemczech ta z kolei uważa że nie jest to jej problem gdyz list tego samego dnia dotarł do Gdanska.
Straciłam 60 euro gdyz nikt nie czuje się winny.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.