Pytanie z dnia 29 stycznia 2018

Przeszlam do sieci premium mobile przenoszac 2 numery ,zostajac przy swoich starych numerach.jeden numer zostal od razu aktywny a na drugi musialam czekac az tydzien czasu( co wiazallo sie z niemozliwoscia wykonywania polaczen m.in w pracy).zdenerwowalo mnie to czzekanie i chcialam odstapic od umowy,okazalo sie ze nie moge tego zrobic bo zawieralam umowe nie przez ich strone tylko przez serwis wspolpracujacy z nimi.oczywiscie mnie wczesniej o tym nie poinformowano a mowilam ze numer musze miec aktywny odrazu.czy reczywiscie nie moglam od tej umowy odstapic??

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.