Przymusowe obowiązki
Pytanie z dnia 30 lipca 2020
Dzień dobry. Pracuję zdalnie na umowę zlecenie w firmie internetowej polegającej na obsłudze klienta. Od wybuchu w Polsce pandemii czyli od połowy marca zaczął się w pracy zwyczaj zsyłania przymusowego pracowników na okienka. Na początku było to dla nas w miarę zrozumiałe, ponieważ straciliśmy kilku ważnych Klientów i ruch był zdecydowanie mniejszy. Teraz jednak firma wyszła na prostą i przybyło nam Klientów, ale niestety zwyczaj zsyłania na okienka został, a nawet bardziej go zwiększono. Teraz w ciągu 8 godzinnej zmiany minimum 4 razy zsyłani jesteśmy na półgodzinne, oczywiście bezpłatne okienka. Bardzo prosiłabym o poradę czy takie zachowanie ze strony pracodawcy jest zgodne z prawem? Dodam, że w umowie nie mieliśmy informacji odnośnie okienek, zapis o ewentualnych okienkach został dodany do regulaminu już po podpisaniu umów.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.