Przyspieszenie reklamacji

Pytanie z dnia 22 stycznia 2020

Dzień dobry. Od około 7 miesięcy toczy się sprawa reklamacyjna monitora. Przez ten okres przysłali mi 2 zepsute zastępcze monitory. Po tym jak następny nie przychodził przez ponad miesiąc zadzwoniłem pod koniec listopada i umówiłem się na zwrot pieniędzy.
Zwrot oczywiście nie przyszedł, pod koniec grudnia zadzwoniłem i uzyskałem informację że nie wiedzą czemu nie przyszedł i napiszą do "siedziby głównej", po dwóch tygodniach uzyskałem podobną odpowiedź, dziś zyskałem informację że osoba wykonująca przelewy jest na urlopie i przelewu mogę spodziewać się pod koniec lutego. Pytanie brzmi, co mogę zrobić w tej sytuacji aby przyspieszyć ten proces? Mam już dość ich wytłumaczeń i czekania.

Dzień dobry, dla oceny sytuacji i udzielenia rzetelnej porady prawnej, niezbędne jest zapoznanie się z całością Państwa korespondencji. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 stycznia 2020 16:29 Zmodyfikowano dnia: 22 stycznia 2020 16:29 Obejrzało: 471 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.