Przyspieszenie reklamacji
Pytanie z dnia 22 stycznia 2020
Dzień dobry. Od około 7 miesięcy toczy się sprawa reklamacyjna monitora. Przez ten okres przysłali mi 2 zepsute zastępcze monitory. Po tym jak następny nie przychodził przez ponad miesiąc zadzwoniłem pod koniec listopada i umówiłem się na zwrot pieniędzy.
Zwrot oczywiście nie przyszedł, pod koniec grudnia zadzwoniłem i uzyskałem informację że nie wiedzą czemu nie przyszedł i napiszą do "siedziby głównej", po dwóch tygodniach uzyskałem podobną odpowiedź, dziś zyskałem informację że osoba wykonująca przelewy jest na urlopie i przelewu mogę spodziewać się pod koniec lutego. Pytanie brzmi, co mogę zrobić w tej sytuacji aby przyspieszyć ten proces? Mam już dość ich wytłumaczeń i czekania.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, dla oceny sytuacji i udzielenia rzetelnej porady prawnej, niezbędne jest zapoznanie się z całością Państwa korespondencji. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.