Pytanie z dnia 09 lutego 2018

Pytanie: Witam. Dostałem pismo z urzędu skarbowego abym złożył rozliczenie podatkowe za rok 2014. Prowadziłem wtedy działalność jednoosobową wszystkim zajmował się mój Ojciec który niestety zmarł w lipcu 2014 roku potem firmą zajmował się mój brat jedna wlascielem dzialalnosci bylem ja. Skladalismy co miesiac deklaracje Vat -7 niestety wśród przeprowadzek i moich i mojego brata większość dokumentów zginęła udało mi się znaleźć deklaracje od stycznia do pazdziernika za rok 2014 brakuje deklaracji za listopad i grudzień. Nie mam możliwości znalezienia ich i pewności czy brat je złożył. Nie wiem teraz co robić czy uznać te miesiące za zerowe czy wpisac jakas kwote komoetnie nie wiem co w tym momencie robić bo nie jestem w stanie w żaden sposob złożyć rocznej deklaracji za rok 2014 w 100 % pewnej bo tak jak mówię brakuje mi danych. Nie ma mowy tu o jakis zatajeniach czy osztustwie firma była jedna osobowa zajmujaca się serwisem kotłów naprawde to były małe kwoty. Chciałbym w końcu uporządkować swoja sytuację w US ale nie wiem jak to zrobić. Co w takim przypadku sie dzieje jesli człowiek naprawdę nie posiada dokumentow aby złożyć stosowne dokumenty w US? Bardzo prosze o pomoc

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.