Pytanie z dnia 06 lutego 2018
Witam mam pytanie odnośnie przesyłki która wysłałem nie dawno,była to dosyć wartościowa żecz i wpelni sprawna. Odbiorca odebrał przesyłkę i po rozpakowaniu okazało się że towar jest uszkodzony,dodam iż otrzymałem już zapłatę za ten towar.Teraz odbiorca chce mi odesłać uszkodzony towar i domaga się zwrotu pieniędzy,czuje się w tej sytuacji pokrzywdzony,bo towar nie nadaje się się już do użytku,a zarazem jak zwrócę pieniądze to zostanę z niczym,co mógłbym w tym przypadku najlepiej zrobić ,nie chce mieć żadnych problemów.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, proszę dokładnie opisać sytuację. Kiedy nabywca odebrał towar ? Czy został spisany protokół szkody ? Na czym polegają uszkodzenia przesyłki ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.