Pytanie z dnia 06 lutego 2018

Witam mam pytanie odnośnie przesyłki która wysłałem nie dawno,była to dosyć wartościowa żecz i wpelni sprawna. Odbiorca odebrał przesyłkę i po rozpakowaniu okazało się że towar jest uszkodzony,dodam iż otrzymałem już zapłatę za ten towar.Teraz odbiorca chce mi odesłać uszkodzony towar i domaga się zwrotu pieniędzy,czuje się w tej sytuacji pokrzywdzony,bo towar nie nadaje się się już do użytku,a zarazem jak zwrócę pieniądze to zostanę z niczym,co mógłbym w tym przypadku najlepiej zrobić ,nie chce mieć żadnych problemów.

Dzień dobry, proszę dokładnie opisać sytuację. Kiedy nabywca odebrał towar ? Czy został spisany protokół szkody ? Na czym polegają uszkodzenia przesyłki ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 lutego 2018 17:02 Zmodyfikowano dnia: 6 lutego 2018 17:02 Obejrzało: 283 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.