Pytanie z dnia 25 maja 2020
Pytanie: Witam, W ubiegłym roku kupiłam pakiet usług kosmetycznych za kwotę 4000 zł. Niestety z różnych przyczyn, zrealizowałam połowę. W dniu dzisiejszym pracownica zakładu w którym miałam wykupiony pakiet, zwolniła się. Decyzja zakupowa była podyktowana jej profesjonalizmem i obecnie nikt tam nie pracuje kto mógłby mi zrobić zabiegi. Aktualni pracownicy nie mają wystarczających kompetencji. Niestety opłata była bez paragonu. Ze względu na zmianę pracownika, chcę wycofać resztę pieniędzy. Na jakiej podstawie mogę. Czy mam prawo żądania zwrotu pozostałej kwoty ze względu na zmianę osoby wykonujące?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.