PZU odmówiło mi wypłaty odszkodowania z ubezpieczenia właściciela restauracji

Pytanie z dnia 17 stycznia 2019

Na weselu w restauracji upadłam i złamałam rękę. PZU odmówiło mi wypłaty odszkodowania z ubezpieczenia właściciela restauracji: "Brak rozszerzenia umowy ubezpieczenia
o Klauzulę Nr 16 – obejmującą swoim zakresem odpowiedzialność zakładu ubezpieczeń za szkody wyrządzone podczas
przeprowadzania imprezy oraz opłacenia z tego tytułu dodatkowej składki." Jaka jest szansa na otrzymanie odszkodowania na drodze dochodzenia cywilnego bezpośrednio od właściciela restauracji? Jaka to może być kwota?

Dzień dobry, jeśli udowodni Pani winę restauracji, to dostanie Pani odszkodowanie. Jaka jest na to szansa - nie wiem, zależy od tego, jakie ma Pani dowody, ze właściciel restauracji ponosi winę. Jaka to może być kwota - nie wiem, zależy od tego, jaką szkodę Pani poniosła (koszt leków, lekarzy, bandaży, opatrunków, utracony zarobek) i jaką krzywdę Pani poniosła (stopień złamania, ból, dolegliwości itd. itd.). To wszystko jest wysoce indywidualne. Nie ma taryfikatora. Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 stycznia 2019 11:25 Zmodyfikowano dnia: 18 stycznia 2019 11:25 Obejrzało: 374 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.