Realizacja zamówienia przez sklep internetowy.
Pytanie z dnia 01 lutego 2023
Dzień dobry. Moja sytuacja jest następująca: złożyłam zamówienie w sklepie internetowym, płatność miała odbyć się za pośrednictwem płatności internetowych (przelewy24) niestety jednak zauważyłam że nie mam wystarczającej kwoty i przerwałam proces płatności online. Sklep w swoim regulaminie ma informację iż realizuje zamówienia dopiero po wpłynięciu wpłaty (płatności internetowe). Ja jednak tej płatności nie ukończyłam, a sklep zrealizował zamówienie i je do mnie wysłał. Dlatego też moje pytanie brzmi czy skoro sklep w swoim regulaminie ma taką informację że realizuje zamówienia dopiero po otrzymaniu płatności a mojej płatności nie otrzymał i zrealizowal zamówienie to jest to ich błąd ? Czy ja w takiej sytuacji jestem zmuszona do zapłaty należnej kwoty ? Co w takiej sytuacji należy zrobić.
Tomasz Zabiełło Radca prawny
Tomasz Zabiełlo Kancelaria Radcowska Sp.k.
Al.Niepodległości 235/237/71, 02-009 Warszawa
Pewnie należy to uznać za błąd. Ma Pani dwa wyjścia: albo zapłacić za towar, albo go zwrócić.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.