Realizacja zamówienia przez sklep internetowy.

Pytanie z dnia 01 lutego 2023

Dzień dobry. Moja sytuacja jest następująca: złożyłam zamówienie w sklepie internetowym, płatność miała odbyć się za pośrednictwem płatności internetowych (przelewy24) niestety jednak zauważyłam że nie mam wystarczającej kwoty i przerwałam proces płatności online. Sklep w swoim regulaminie ma informację iż realizuje zamówienia dopiero po wpłynięciu wpłaty (płatności internetowe). Ja jednak tej płatności nie ukończyłam, a sklep zrealizował zamówienie i je do mnie wysłał. Dlatego też moje pytanie brzmi czy skoro sklep w swoim regulaminie ma taką informację że realizuje zamówienia dopiero po otrzymaniu płatności a mojej płatności nie otrzymał i zrealizowal zamówienie to jest to ich błąd ? Czy ja w takiej sytuacji jestem zmuszona do zapłaty należnej kwoty ? Co w takiej sytuacji należy zrobić.

Pewnie należy to uznać za błąd. Ma Pani dwa wyjścia: albo zapłacić za towar, albo go zwrócić.

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 lutego 2023 20:01 Zmodyfikowano dnia: 1 lutego 2023 20:01 Obejrzało: 141 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.