regulamin sklepu internetowego,warunki zakupu

Pytanie z dnia 14 czerwca 2019

Witam. Dokonałem zakupu produktu w ilości prawie 200 sztuk przez stronę internetową jednego z marketów. Za towar zapłaciłem przelewem. Dostałem potwierdzenie mailowe, smsowe oraz telefoniczne że towar jest przygotowany do odbioru w ciągu 14 dni. Na drugi dzień otrzymałem telefon że towar nie zostanie wydany gdyż nie prowadzą sprzedaży hurtowej. W regulaminie na stronie internetowej nie ma wzmianki o ograniczeniach sprzedaży hurtowej. Zakup był dokonany na firmę.

Dzień dobry, a jakie ma Pan pytanie ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 17 czerwca 2019 10:41 Zmodyfikowano dnia: 17 czerwca 2019 10:41 Obejrzało: 292 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Jedyne co pan może zrobić to wezwać ich do zwrotu pieniędzy. Jeśli potrzebuje pan takiego wezwania do zapraszam do kontaktu pod numerem 603-180-252, biuro@kancelariamusial.pl pozdrawiam Adwokat Agnieszka Musiał

Odpowiedź nr 2 z dnia 17 czerwca 2019 11:07 Zmodyfikowano dnia: 17 czerwca 2019 11:07 Obejrzało: 291 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.