Regulamin zwrotów w sklepie.

Pytanie z dnia 20 kwietnia 2021

Witam, pracuję w dużym sklepie, czy zarząd ustalając zasady zwrotu towaru może sobie umieścić zapisem, że bez paragonu zwrotu nie przyjmuje. Ostatnio przyjęłam zwrot na podstawie wyciągu z konta bankowego, gdyż wydawało mi się, że jest to wystarczający dowód zakupu . Na tej podstawie znalazłam paragon w systemie i dokonałam zwrotu pieniędzy za towar. Teraz firma chce abym o ja zapłaciła za towar gdyż nie ma paragonu czy to jest zgodne z prawem ?

Dzień dobry, ale chodzi o zwrot towaru z rękojmi ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 kwietnia 2021 15:02 Zmodyfikowano dnia: 20 kwietnia 2021 15:02 Obejrzało: 257 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Szanowna Pani, proszę o informację na jakiej podstawie ten zwrot był dokonywany. Czy był to zakup przez internet, z powodu jakiejś wady? Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek

Odpowiedź nr 2 z dnia 21 kwietnia 2021 16:48 Zmodyfikowano dnia: 21 kwietnia 2021 16:48 Obejrzało: 255 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.