Reklamacja
Pytanie z dnia 21 grudnia 2019
Dzień dobry. W lutym 2019 roku zakupiłem w Media Expert drona DJI Phantom za 7000 zł. Dron został zakupiony na fakturę. 13 października 2019 roku stwierdziłam awarię tego urządzenia (bardzo krótki zasięg na częstotliwości 2,4 GHz). 14 października oddałem sprzęt do sklepu w którym był kupiony. Niestety po 2 miesiącach otrzymałem informację od pracownicy sklepu, że sprzęt nie został naprawiony bo trafił do nieautoryzowanego serwisu i tak naprawdę nie wiedzą gdzie mają go wysłać. W sklepie, po tej informacji, zmieniłem reklamację z odpowiedzialności producenta na rękojmię. Niestety czekam już następne trzy tygodnie i nie wiem co mógłbym jeszcze zrobić by odzyskać nowego lub naprawionego drona. Jak długo sklep może przedłużać realizację reklamacji i czy mogę żądać zadośćuczynienia za zwłokę w realizacji reklamacji? Pozdrawiam.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, co to znaczy, że „zmienił” Pan „reklamację z odpowiedzialności producenta na rękojmię” ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.