Reklamacja,
Pytanie z dnia 03 stycznia 2020
Dzień dobry, kupiłem komputer na firmę, okazało się, że ma uszkodzoną kartę graf. odesłałem ją. Firma od ponad dwóch miesięcy zwleka z rozwiązaniem reklamacji. Bardzo trudny kontakt, jeśli w ogóle odbiorą telefon. Wiem, że jako firma mam mniej praw niż osoba prywatna. Bardziej chodzi mi tu o zasady niż o pieniądze. Firma po prostu skandalicznie traktuje klientów.
Co mogę zrobić?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, odesłał Pan kartę graficzną, ale czy oficjalnie skorzystał z rękojmi ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Marek Jaroch Adwokat (Od 2019)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Marek Jaroch
Krakowska 5/602, 15-875 Białystok
Szanowny Panie, Fakt, że nabył Pan komputer na potrzeby działalności gospodarczej, w żaden sposób nie ogranicza Pana uprawnień z tytułu gwarancji bądź rękojmi (o ile nie zostały umownie wyłączone). W niniejszej sprawie należy skierować do sprzedawcy pisemne wezwanie do usunięcia wad produktu w określonym terminie pod rygorem odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży. Służę pomocą przy sporządzeniu takiego wezwania. Z wyrazami szacunku, adw. Marek Jaroch
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.