Reklamacja.

Pytanie z dnia 31 marca 2020

Mam taką sprawę. Kupiłem nowy tv i od początku miałem z nim problem. Tv był trzy razy w naprawie I nie udało się go naprawić. Dostałem propozycję zwrotu pieniędzy lub wymiany na inny model ( lepszy). Wybrałem ten nowszy model. Po roku użytkowania pojawił się problem z tv. Producent uznał reklamację. Czy mogę teraz żądać zwrotu pieniędzy?

Dzień dobry procedura jest identyczna jak w przypadku pierwszego z TV W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 kwietnia 2020 13:31 Zmodyfikowano dnia: 1 kwietnia 2020 13:31 Obejrzało: 171 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

jeżeli reklamacja jest uznana to tak, z poważaniem Adwokat Michał Bukowski

Odpowiedź nr 2 z dnia 1 kwietnia 2020 14:20 Zmodyfikowano dnia: 1 kwietnia 2020 14:20 Obejrzało: 169 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.