Reklamacja

Pytanie z dnia 11 kwietnia 2020

W ubiegłym roku zamówiłem kurtkę z poza Polski. Kurtka nie dotarła jednak dostawca upiera się, że tak. Wielokrotnie kontaktowałem się w tej sprawie z firmą odpowiedzialną za dostawę, bezskutecznie. By w końcu poprosić o potwierdzenie odbioru w postaci mojego podpisu. Korespondencja wówczas urwała się.
W związku z powyższym skontaktowałem się z Prezesem Urzędu Komunikacji Elektronicznej prosząc o pomoc. W odpowiedzi otrzymałem pismo wraz z kopią listu gdzie figuruje mój podpis. Oczywiście jest to KŁAMSTWO, gdyż to nie jest mój podpis oraz w tym momencie (data i godzina odbioru) byłem w pracy, co oczywiście mogę udowodnić.
Chciałbym skarżyć dostawcę o oszustwo, żądać odszkodowania oraz zwrotu pieniędzy za kurtkę.
Proszę o poradę; czy nie wymagam za dużo?
Pozdrawiam.

Na pewno można zgłosić sprawę na policję o oszustwo. Zwrot pieniędzy, naprawienie szkody jest jak najbardziej moźliwe, może jeszcze jakieś zadośćuczynienie. Prowadzę kancelarię w Trójmieście zapraszam do kontaktu.

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 kwietnia 2020 00:35 Zmodyfikowano dnia: 13 kwietnia 2020 00:35 Obejrzało: 161 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Nie, w pierwszej kolejności proszę złożyć zawiadomienie o podrobieniu podpisu. Sprawa jest do wygrania jak najbardziej.

Odpowiedź nr 2 z dnia 13 kwietnia 2020 10:16 Zmodyfikowano dnia: 13 kwietnia 2020 10:16 Obejrzało: 159 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.