Reklamacja
Pytanie z dnia 11 kwietnia 2020
W ubiegłym roku zamówiłem kurtkę z poza Polski. Kurtka nie dotarła jednak dostawca upiera się, że tak. Wielokrotnie kontaktowałem się w tej sprawie z firmą odpowiedzialną za dostawę, bezskutecznie. By w końcu poprosić o potwierdzenie odbioru w postaci mojego podpisu. Korespondencja wówczas urwała się.
W związku z powyższym skontaktowałem się z Prezesem Urzędu Komunikacji Elektronicznej prosząc o pomoc. W odpowiedzi otrzymałem pismo wraz z kopią listu gdzie figuruje mój podpis. Oczywiście jest to KŁAMSTWO, gdyż to nie jest mój podpis oraz w tym momencie (data i godzina odbioru) byłem w pracy, co oczywiście mogę udowodnić.
Chciałbym skarżyć dostawcę o oszustwo, żądać odszkodowania oraz zwrotu pieniędzy za kurtkę.
Proszę o poradę; czy nie wymagam za dużo?
Pozdrawiam.
Jakub Kulczyński Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Jakub Kulczyński
Bystrzycka 30/6, 80-110 Gdańsk
Na pewno można zgłosić sprawę na policję o oszustwo. Zwrot pieniędzy, naprawienie szkody jest jak najbardziej moźliwe, może jeszcze jakieś zadośćuczynienie. Prowadzę kancelarię w Trójmieście zapraszam do kontaktu.
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Nie, w pierwszej kolejności proszę złożyć zawiadomienie o podrobieniu podpisu. Sprawa jest do wygrania jak najbardziej.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.