Reklamacja

Pytanie z dnia 24 kwietnia 2020

Witam
Czy klient który zakupił u mnie w firmie urządzenie elektroniczne (wyświetlacz i centralką sterującą do samochodu) i po 9 miesiącach zareklamował produkt (uszkodzeniu uległa centralka sterująca) ale sam rozkręcił urządzenie przy czym zostały zerwane plomby (nie wiem po co, może chciał naprawić?) i teraz domaga się zwrotu pieniędzy. Czy może to zrobić? Jak się bronić? Na jaki artykuł się powołać?

Dzień dobry uzależnione jest to od tego czy korzysta z prawa rękojmi czy gwarancji. W razie wątpliwości oraz pytań zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 kwietnia 2020 12:03 Zmodyfikowano dnia: 26 kwietnia 2020 12:03 Obejrzało: 175 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Jeżeli sam dokonał napraw gwarancja nie obowiązuje.

Odpowiedź nr 2 z dnia 5 maja 2020 02:18 Zmodyfikowano dnia: 5 maja 2020 02:18 Obejrzało: 165 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.