Reklamacja
Pytanie z dnia 24 kwietnia 2020
Witam
Czy klient który zakupił u mnie w firmie urządzenie elektroniczne (wyświetlacz i centralką sterującą do samochodu) i po 9 miesiącach zareklamował produkt (uszkodzeniu uległa centralka sterująca) ale sam rozkręcił urządzenie przy czym zostały zerwane plomby (nie wiem po co, może chciał naprawić?) i teraz domaga się zwrotu pieniędzy. Czy może to zrobić? Jak się bronić? Na jaki artykuł się powołać?
Dzień dobry uzależnione jest to od tego czy korzysta z prawa rękojmi czy gwarancji. W razie wątpliwości oraz pytań zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Jeżeli sam dokonał napraw gwarancja nie obowiązuje.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.