Reklamacja
Pytanie z dnia 29 lipca 2020
Witam. Oddałam sprzęt na reklamacje. 1 reklamacja normalna sprzęt naprawiany działal półtorej godz. Złożyłam 2 reklamacje z tyt rękojmi wczoraj minęły 14 dni nie dostałam listu ani smsa z odp. Podałam również email jednak telefonicznie zgłaszałam że zgubiłam do niego dostęp. Firma twierdzi że wczoraj wysłała mi email z odp. Czy jest to zgodne z ustawą?
Nie zaznaczyli ze niemam dostępu do meila mimo to tam podobno zostało wysłane rozpatrzenie rękojmi z skutkiem naprawy a zarzadalam zwrotu gotówki bądź wymiany na nowe. Dodam iż sprzęt został kupiony 15 czerwca tego roku. Proszę o pomoc
dr n. pr. Arkadiusz Polański Adwokat
Kancelaria Adwokacka Adwokat dr Arkadiusz Polański
Planty 16c/6a, 25-502 Kielce
Moja Kancelaria zajmuje się tego rodzaju sprawami. Zapraszam do skorzystania z moich usług. Kontakt tel. 782 082 575, e-mail: drapolanski@gmail.com. Pozdrawiam serdecznie.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.