Reklamacja

Pytanie z dnia 29 lipca 2020

Witam. Oddałam sprzęt na reklamacje. 1 reklamacja normalna sprzęt naprawiany działal półtorej godz. Złożyłam 2 reklamacje z tyt rękojmi wczoraj minęły 14 dni nie dostałam listu ani smsa z odp. Podałam również email jednak telefonicznie zgłaszałam że zgubiłam do niego dostęp. Firma twierdzi że wczoraj wysłała mi email z odp. Czy jest to zgodne z ustawą?
Nie zaznaczyli ze niemam dostępu do meila mimo to tam podobno zostało wysłane rozpatrzenie rękojmi z skutkiem naprawy a zarzadalam zwrotu gotówki bądź wymiany na nowe. Dodam iż sprzęt został kupiony 15 czerwca tego roku. Proszę o pomoc

Moja Kancelaria zajmuje się tego rodzaju sprawami. Zapraszam do skorzystania z moich usług. Kontakt tel. 782 082 575, e-mail: drapolanski@gmail.com. Pozdrawiam serdecznie.

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 sierpnia 2020 21:25 Zmodyfikowano dnia: 9 sierpnia 2020 21:25 Obejrzało: 308 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.