Reklamacja
Pytanie z dnia 30 października 2021
Złożyłam reklamację, sklep powiedział że nie dostał maila. Wysłałam ponownie z dwóch innych kont, z dwóch rodzajów poczty, dalej podobno go nie otrzymali. Po kolejnej rozmowie miałam dostać do wypełnienia ankietę na maila w celu wygenerowania etykiety zwrotu. Nic nie dostałam, dalej cisza. Jak mogę ostatecznie złożyć reklamację nie zostając zwodzona?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, pocztą tradycyjną. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Daniel Gola Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Daniel Gola
Partyzantów 17B, 32-700 Bochnia
Dzień dobry, mogę w Pani imieniu złożyć taką reklamację. Sklep najpewniej oczekuje, że Pani odpuści. Zapraszam do kontaktu. Mogę pomóc: gola@danielgola.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. Konieczne tu będzie złożenie reklamacji w formie pisemnej listem poleconym. Natomiast do pisma może Pani załączyć także zrzuty ekranu potwierdzające, że wysłała Pani reklamację drogą mailową na oznaczony adres w odpowiednim terminie. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.