Reklamacja

Pytanie z dnia 30 października 2021

Złożyłam reklamację, sklep powiedział że nie dostał maila. Wysłałam ponownie z dwóch innych kont, z dwóch rodzajów poczty, dalej podobno go nie otrzymali. Po kolejnej rozmowie miałam dostać do wypełnienia ankietę na maila w celu wygenerowania etykiety zwrotu. Nic nie dostałam, dalej cisza. Jak mogę ostatecznie złożyć reklamację nie zostając zwodzona?

Dzień dobry, pocztą tradycyjną. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 listopada 2021 09:56 Zmodyfikowano dnia: 2 listopada 2021 09:56 Obejrzało: 230 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, mogę w Pani imieniu złożyć taką reklamację. Sklep najpewniej oczekuje, że Pani odpuści. Zapraszam do kontaktu. Mogę pomóc: gola@danielgola.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 2 listopada 2021 10:01 Zmodyfikowano dnia: 2 listopada 2021 10:01 Obejrzało: 230 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Konieczne tu będzie złożenie reklamacji w formie pisemnej listem poleconym. Natomiast do pisma może Pani załączyć także zrzuty ekranu potwierdzające, że wysłała Pani reklamację drogą mailową na oznaczony adres w odpowiednim terminie. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996

Odpowiedź nr 3 z dnia 2 listopada 2021 10:31 Zmodyfikowano dnia: 2 listopada 2021 10:31 Obejrzało: 228 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.