Reklamacja
Pytanie z dnia 30 listopada 2022
07.11.20 kupiłam odkurzacz, który przestał działać. Zgłosiłam reklamację 20.10.2022. Dostałam odpowiedź od sklepu, że bateria wymaga naprawy i muszę za to zapłacić. Okres gwarancji się nie skończył, więc odmówiłam i poprosiłam o wyjaśnienie. W odpowiedzi dostałam, że 1.bateria to materiał eksploatacyjny 2.usterka została stwierdzona po okresie gwarancji 3.propozycję, że oni pokryją połowę kosztów naprawy.Czy sprzedawca może mi odmówić wymiany baterii?Co do okresu trwania gwarancji: liczy się moment zgłoszenia przeze mnie usterki czy czasu gdy oni stwierdzą wadę?Co mam w takiej sytuacji zrobić?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.