reklamacja
Pytanie z dnia 01 kwietnia 2019
Dzień dobry. 6 stycznia zareklamowałem drabinę, ponieważ pękł 1 stopień. Ponieważ była to sprzedaż za pośrednictwem allegro zgłosiłem ten fakt mailowo. Przez 10 dni nie było odzewu, aż w końcu ktoś odebrał telefon, wysłuchał mnie i stwierdził, że pieniądze będą zwrócone po czym przysłał kuriera po uszkodzony przedmiot. Dopiero 1 marca otrzymałem jednak pismo z dnia 20 lutego, że reklamacja nie jest uwzględniona. Niezwłocznie odwołałem sie od tej decyzji. Na dzień dzisiejszy nie mam ani pieniędzy, ani drabiny. Co mogę zrobić?
Agata Paplińska Adwokat (Od 2018)
Kancelaria Adwokacka Agata Paplińska
Warszawska 91 lok. 2, 05-092 Łomianki
Dzień dobry, zgodnie z KC, jeśli w ciągu 14 dni sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania konsumenta o obniżenie ceny, wymianę lub naprawę rzeczy, uznaje się te żądanie za uwzględnione. Tym samym, teraz może Pan bezpośrednio domagać się pieniędzy od sprzedawcy. Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.