reklamacja

Pytanie z dnia 01 kwietnia 2019

Dzień dobry. 6 stycznia zareklamowałem drabinę, ponieważ pękł 1 stopień. Ponieważ była to sprzedaż za pośrednictwem allegro zgłosiłem ten fakt mailowo. Przez 10 dni nie było odzewu, aż w końcu ktoś odebrał telefon, wysłuchał mnie i stwierdził, że pieniądze będą zwrócone po czym przysłał kuriera po uszkodzony przedmiot. Dopiero 1 marca otrzymałem jednak pismo z dnia 20 lutego, że reklamacja nie jest uwzględniona. Niezwłocznie odwołałem sie od tej decyzji. Na dzień dzisiejszy nie mam ani pieniędzy, ani drabiny. Co mogę zrobić?

Dzień dobry, zgodnie z KC, jeśli w ciągu 14 dni sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania konsumenta o obniżenie ceny, wymianę lub naprawę rzeczy, uznaje się te żądanie za uwzględnione. Tym samym, teraz może Pan bezpośrednio domagać się pieniędzy od sprzedawcy. Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 kwietnia 2019 15:34 Zmodyfikowano dnia: 2 kwietnia 2019 15:34 Obejrzało: 241 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.