reklamacja
Pytanie z dnia 30 kwietnia 2019
Dzień dobry
Sprawa wyglada następująco:
Zakupiłam narożnik w sklepie Black Red White dnia 18.12.2017 w kwocie 2799zl. Zgłoszenie reklamacyjne z dnia 19.10.2018 z wada taka iż naroznik zaczął skrzypiec, w tej sytuacji została zgłoszona zadanie o naprawy towaru zgodnie z 2 letnia gwarancja . Od tego dnia nie było kontaktu z firma X przez 5 miesięcy, dopiero na początku lutego 2019 roku, jedna cześć została zabrana do naprawy ponieważ Panowie którzy serwisują u nich meble stwierdzili ze druga cześć naroznika jest w porządku, po miesiącu czekania, Panowie przyjechali z naprawiona częścią po czym druga również przez ten czas nabyła tych samych wad o których ja wcześniej mówiłam, ale serwisanci stwierdzili iż z ta częścią wszystko było okej. Ta druga cześć została zabrana do naprawy również na która czekałam znowu miesiąc czasu, przez co 2 miesiące byłam bez narożnika. Po 3 tygodniach od naprawy dwóch części powstała ta sama wada, naroznik zaczął skrzypiec a wiec zglosilam kolejna reklamacje w sklepie dnia 25.04.2019r tyle, ze zadaniem moim było zwrot gotówki, ponieważ nie spełnili mojego zadość uczynienia czyli naprawy w należyty sposób gdyż wada była i jest nadal, poprzez co w trakcie naprawy uszkodzona została skrzynia w której przechowuje się pościel, narobione zostały dziury co według mnie jest nieestetyczne i nie w takim stanie zakupiłam ten naroznik. W związku z tym ze poprzednia reklamacja trwała 7 miesiącu od zawiadomienia do końca naprawy całości, nie chce więcej żadnych napraw przez ta firmę ani nowego towaru ponieważ, wyrobili sobie moje zdanie na temat ich firmy. Po złożeniu reklamacji z zadaniem zwrotu gotówki, otrzymałam list polecony z informacja iż nie wymienia mi oni starego narożnika na nowy, ani nie mam na co liczyć jeżeli chodzi o zwrot pieniędzy. Mogą oni jedynie przysłać serwisanta celem zabrania całego narożnika do przeglądu i ewentualnej naprawie. Proszę o poradę w tej sprawie ponieważ wydaje mi się, ze mam prawo zażądać od nich zwrotu gotówki gdyż moim zdaniem naroznik jest wadliwy.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.